marți, 10 iulie 2012

Barbie DOTW 2012 - India

In sfarsit iat-o! Barbie DOTW India 2012 , botezata Aishwarya, a fost una din papusile mele preferate, din acest an. Mi-a placut nu doar tema -India- care a facut demult cariera in colectia mea , ci papusa in sine, care are o stralucire si o frumusete aparte.
Mulajul ales de Mattel este Goddess, care inevitabil ma duce putin cu gandul la zeita Lakshmi ,protectoarea caselor si a familiei, si cu toate ca nu are un costum asa de bogat decorat si atatea bijuterii ca editiile anterioare, este pur si simplu  exceptionala.

Cutia la randul sau este un fel de valiza clasica, amintind de era coloniala si de exploratori si parca invita privitorul sa faca o calatorie imaginara in aceasta tara plina de culoare si mister.

Papusa are si o maimutica, iar in fundal se poate observa , alaturi de celebrele pavilioane dantelate specifice  traditiei hinduse si un elefant, simbolul incontestabil al Indiei.

Rochia este facuta din tafta iar sari-ul(adica voalul) dintr-o panza de voal subtire si putin licoasa. Imi plac mult pantofiorii de inspiratie arabeasca care amintesc de influentele maure din nordul peninsulei.


She's finally arrived! Barbie DOTW India is one of my favorite DOTW from this year.
I have a big collection of Indian dolls , collector editions or Barbie in India and she fits perfect here with her sisters.


She wears a nice costume (sari) bright as the sun, and she got a Goddess mold that make her very special.


The box is also beautiful and inspire to make a travel to colorful and mysterious lands.




12 comentarii:

  1. She is incredibly beautiful! perfect in every way!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow. Felicitari. Este absolut bestiala papusa din toate punctele de vedere. Parca nu ma mai satur sa privesc pozele. Si eu mi-o doresc mult dar nu cred ca anul acesta am cum sa o adaug in colectie :(, poate la anu. Oricum superba. Daca o scoti din cutie ar fi interesant sa faci o poza cu toate papusile India din seria DOTW, am vazut ca ai si editile mai vechi. Ar fi fun o poza sa se vada evolutia de la cea din 1982 pana in 2012

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi ola-o62, thanks a lot! She's kind of perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doru sa stii ca merita achizitia, chiar daca o poti lua abia la anul, indeincele nu se demodeaza.
    Momentan nu o scot din cutie pentru ca imi place prea mult cum arata acolo, "mediul" specific indian din interiorul cutiei ii potenteaza frumusetea. Voi face poze cu toata colectia de indience pentru ca am de gand ca realizez ceva mai deosebit cu ele. Surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm... Nu stiu ce sa zic... Ma bateti daca va spun ca parca nu-mi mai place asa mult? :( Chiar voiam sa mi-o comand. Acum nu stiu ce sa mai zic.

    Cutia este la fel la toate noile DOTW. Difera culoarea si poza dinauntru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii cum se zice "De gustibus non est discutandum" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru ea Laura,arata magnific,imi place si costumatia si parul si fata,foarte frumoasa ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult Bogdan si eu sunt foarte incantata de achizitie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hello from Spain: congratulations for your new doll in India. This Barbie is very exotic. I agree with you that India is a mysterious country. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  10. de unde se comanda si cat costa?

    RăspundețiȘtergere
  11. De la mine o poti cumpara , costa 140 lei+ transport. E noua in cutie. Discutam pe mail daca te intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua putem comanda de la dumneavoastra o asemenea papusa ?

      Ștergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.