miercuri, 18 iulie 2012

Dungi si palmieri - papusile mele din seria FF Makeup Chic

Poate va mai aduceti aminte de aceasta superba serie lansata in 2005. Eu am fost nevoita sa aleg, atunci,din magazin, una dintre ele si am ales-o pe Kayla, cea in rochita lunga. Este o papusa extraordinar de frumoasa, a carei rochie si mulaj nu s-au demodat niciodata, pentru ca, rochia cel putin, are un aer retro anii '30. Recent ea a fost una din papusile mele rebody (cu corp schimbat) , a mai primti o sora identica, pe Justine, care a devenit OOAK, iar  la ora actuala, pentru ca sunt indragostita de aceasta serie, am mai adaugat-o pe Barbie Mackie , in rochita albastra si ....cea mai mare surpriza, pe superba Barbie Mackie ciocolatie , extrem de rara si de speciala. Hainele ei nu le am, dar cred ca va va placea imbracata si altfel ;)


Kristina (Kayla) si Sara(Mackie ciocolatie) poarta acelasi tricou in dungi cu tema marina Fashionista Sassy, prima serie, hainute, pantofi  si umbrelute Barbie . 
Bucurati-va de priveliste!


Because I love this series I already got 3 models of dolls, Kayla, in original pink dress, Barbie in original blue dress, and recently Barbie Mackie chocolate skin , without original dress.
The second Kayla from this series is now an OOAK doll : "Maquise Justine Empire fetes"

Sara and Kristina - Barbie Fashion Fever Makeup Chic series

Fashion Fever Makeup Chic Barbie Mackie chocolate skin tone
Barbie Fashionistas short
Barbie pants and shoes
Barbie umbrella

Fashion Fever Make-Up Barbie Kayla
Barbie Fashionistas short
Barbie pants and shoes
Barbie umbrella

Enjoy!


9 comentarii:

  1. They look great!
    If you're not sure if it's mackie or kayla, there's easy way to check :) Every doll has signature on the back of head, over the neck. Mackie has '1991 mattel' and Kayla has '2000 mattel' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Thanks a lot Kate I didn't knew about the signature from the head. But I see many pictures with this doll , even in the box, and I think it's Barbie. I'll check out the head too :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello from Spain: I really like these Barbies. The clothes they wear is very nice. The photos are beautiful. I enjoy looking at your blog. Your dolls look like real people .. Thanks for sharing. Keep in touch.

    RăspundețiȘtergere
  4. I'm so glad to hear that Marta! I always do my best that my dolls look like real people with real clothes in a mini perfect world. Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow. Sunt superbe amadoua dar papusa AA Mackie m-a dat pe spate. Nici nu stiam de existenta ei. Mi se pare mai mult decat frumoasa. Cred ca Mattel ar putea sa mai scota papusi Mackie AA

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sunt superbe, chiar am mai achizitionat una recent, in afara de asta, cu mulajul clasic Mackie, o sa ii fac poze sa o vezi. E tot asa de speciala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da sa ii faci poze. Am mai cautat pe net de curiozitate sa vad daca mai sunt si alte papusi AA cu mulaj Mackie si am mai gasit cateva. Rapunzel Barbie AA din 1998, Mariposa Barbie AA si Pottery Barn Kids AA. Dar FF care o ai tu si Pottery Barn mi se par cele mai deosebite

    RăspundețiȘtergere
  8. Le-ma vazut si eu pe cele de care zici, pe Rpaunzel o stiam mai demult si e superba. A mea nu e niciuna din ele. In seara asta fac poze si le postez.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.