vineri, 27 iulie 2012

Sabrina a ajuns in sfarsit! / Sabrina is finally here!






Cu toate ca sanatatea nu a fost de partea mea saptamana asta, am reusit sa fac aceste poze cu Sabrina, care a ajuns in sfarsit la mine!
Este vorba de Poppy Parker Sabrina Isn't it Romantic 2012, inspirata de Audrey Hapburn , eroina principala din filmul Sabrina din 1954.
Am facut cu ocazia asta si un maraton Sabrina, revazand filmul original, unde mi-a facut o placere deosebita sa recunosc, rand pe rand, toaletele papusilor , iar ulterior am vizionat si filmul din anii '90 cu Harrison Ford, un remake foarte reusit, mai complex decat originalul, in unele parti , dar care, trebuie sa recunosc, nu a putut sa egaleze eleganta toaletelor din primul film cu parfum de epoca.

Dupa cum puteti vedea , papusa nu are chiar fata obisnuita PP, parerile fiind impartite aici, unora li se pare atragatoare, altora nu. Eu personal am fost atrasa de tot aspectul ei, cu rochia , coafura etc, insa sunt acum putin socata de duritatea trasurilor. Cred ca ar trebui putin intervenit la buze , eventual la ochi pentru a-i indulci aspectul.
Voi ce parere aveti?

In primul set de poze papusa poarta rochia originala , in restul poarta o creatie handamde ,OOAK, o palarie de pai ornata cu tul si pantofiori Mamoko. Puteti observa ca i-am spalat parul, pentru un look mai natural, care mie, personal,  imi place mai mult.

Mai jos puteti vedea si trailerul filmului:

Welcome home Sabrina!
Meet my  Poppy Parker Sabrina Isn't it Romantic 2012, inspired by Audrey Hapburn from the movie Sabrina (1954).
I saw this week both movies Sabrina , the original, where it was very fun to admire the outfits , the same with those of the IT dolls, and also the remake from the 90's with Harrison Ford. I must admit that the outfits from the first movie are unequalled! Even that i loved a lot the more complex script of the second movie the first one has the elegance and the perfume of that age.

I made photos with my Sabrina in her original dress, and also in a OOAK dress, that fits her very well! Isn't it?

The opinions about this doll are very different, many people like her but other didn't . What's your opinion?

You can see the trailer of the 1954 Sabrina:




 

8 comentarii:

  1. Felicitari Laura pentru ea,este draguta,dar ai dreptate in legatura cu buzele si ochii,credeam ca este acelasi mulaj,cand ai timp si te vei simti mai bine poti sa faci o poza comparativa cu ea si o alta Poppy? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Bogdan, de fapt este acelasi mulaj al fetei, dar machiajul difera. Sa stii ca voi face poze si cu restul papusilor Poppy pt comparatie. Ideea lor a fost sa nu faca o Poppy propriu-zisa ci una care sa aminteasca putin de eroina. Daca te uiti la sprancene chiar seamana, iar forma ochilor, putin ciudata probabil are la ranrul ei acest scop.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow.. Sabrina dress is amazing !greetings!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks a lot Gabi. I like her dress too, it's really amazing!

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat de edgy este ea ca look eu as imbraca-o in haine noi, high fashion, cum sunt si cele de la Barbie facut de Tim Gunn sau haine in genul celor facute de Jason Wu, si nu ma refer aici la FR.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si eu as imbraca-o asa, dar nu prea am haine asa de faine. Poate cateva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru Sabrina. Intradevar si mie mi se pare care are niste trasaturi dure ale fetei. Puteau sa nu faca papusa atat de edgy. In schimb rochia mi se pare bestiala

    RăspundețiȘtergere
  8. Da cred ca asta e termenul care o poate defini, asa a numit-o si Ada. Ceea ce mi se pare insa ciudat este ca restul seriei Sabrina nu este chiar asa, au trasuturile fetei putin mai "moi", mai blande, asemantoare cu PP. La asta rochia te da pe spate, e atat de bine facuta, in detaliu, cu broderia aia pe ea samd. Am urmarit rochia din film si este reprodusa exact, nu s-au zgarcit deloc la detalii.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.